Panaszkezelés

Panaszkezelés és békéltetés

Tájékoztató a BUCOMA Travel Kft. panaszkezeléséről és a bekéltető testületi eljárásól

Tájékoztatjuk Tisztel Fogyasztóinkat, hogy hibás teljesítés esetén az Utazó szavatossági igényét érvényesítheti. Az Utazó az utazási szerződésben meghatározott szolgáltatás hibás teljesítése esetén haladéktalanul köteles kifogását közölni az utaskísérővel vagy annak hiányában a helyszíni szolgáltatóval. Az Utazó kifogását, valamint annak a helyszíni szolgáltatóval való közlésének a tényét az utaskísérő köteles jegyzőkönyvbe foglalni, amelynek egyik, aláírt példánya az Utazót illeti meg. Utazó tudomásul veszi, hogy a helyszíni jegyzőkönyv helyi képviselő általi átvétele nem jelenti a benne foglalt kifogások elismerését. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell, hogy a kifogás érdemi elbírálása megtörtént-e, illetőleg történt-e bármilyen intézkedés a helyszíni orvoslásra.

Ha a helyi szolgáltató a szerződésszegést az Utazó számára elfogadható módon nem orvosolja, illetőleg utaskísérő hiányában az Utazó köteles haladéktalanul, írásban tájékoztatni irodánkat.  A közlés késedelméből eredő kárért az Utazó felelős. Az írásbeli panaszt társaságunk a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja és írásban érdemben megválaszolja.

A kifogás/panasz benyújtható az irodánkban személyesen vagy könyvelt postai küldemény formájában, cím: 1138 Budapest, Danubius utca 4., továbbá elektronikus levélben az alábbi e-mail címen: info@auroratravel.hu

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény értelmében az Utazó a lakóhelye/tartózkodási helye/székhelye szerint illetékes Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet, ha a panaszügyének rendezését irodánknál megkísérelte, de az nem vezetett eredményre. Az Utazó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét társaságunk székhelye alapítja meg.

A békéltető testületek székhelyéről és elérhetőségéről az alábbi linken található részletes tájékoztatás: https://bekeltetes.hu  „Testületek” menüpont alatt.

Társaságunk a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást az alábbiak szerint: a BUCOMA Travel Kft. a békéltető eljárásban együttműködik, az eljáró tanács döntését -előzetesen - kötelezőként nem ismeri el, alávetési nyilatkozatot nem tesz.

Az utazási csomag utazásközvetítő általi nyújtása esetén az Utazó jogosult az utazási csomag teljesítésével kapcsolatos észrevételeit, kéréseit és panaszait közvetlenül ahhoz az utazásközvetítőhöz intézni, akitől az utazási csomagot megvásárolta. Az utazásközvetítő köteles az utazó észrevételeit, kéréseit és panaszait haladéktalanul az utazásszervező felé továbbítani. A határidők és elévülési idők betartása tekintetében az utazásközvetítővel való közlés az utazásszervezővel való közlésnek minősül.

Iratkozz fel Te is
hírlevelünkre!

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

Az adatkezelést kötelező elfogadni!

A megadott email címet regisztráltuk! Kérjük, ellenőrizze email fiókját, a hírlevél feliratkozást aktiválni kell!
Hírlevél feliratkozás

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

Az adatkezelést kötelező elfogadni!

A megadott email címet regisztráltuk! Kérjük, ellenőrizze email fiókját, a hírlevél feliratkozást aktiválni kell!